Het Team

Op onze school werkt een team van gedreven en enthousiaste collega’s met hart voor de kinderen en hun ontwikkeling. Voor de leerlingen en ouders zijn de leerkrachten het dagelijkse gezicht van de school.

De Rietveldschool heeft twee directieleden; Julia Weytingh en Gijs Bruijnzeels. Samen met het de teamleiders sturen zij de school aan. Teamleider onderbouw: Jan Broere, teamleider middenbouw: Gerda Versteeg, teamleider bovenbouw: Eva van Putten en teamleider zorg: Marije Wingelaar.

Wilt u contact opnemen met een collega kunt u uiteraard bellen met 020-6593683 of e-mailen naar voornaam.achternaam@floreer.nl

We stellen graag ons team aan u voor

Rietveld

Voorste rij van links naar rechts:

Francis Hasselbach, Miranda Guttmann, Meghan Renique, Melanie van Soest, Lilian Bader, Susanne Ribeiro Maia, Anouk Joren, Selena van Berkel, Gulsun Gürkan, Olga te Lintum, Paula Bosman, Angelique van Keulen en Christie Wiersma

Middelste rij van links naar rechts:

Regina Gabes, Gijs Bruinzeels, Kirsten Beurs, Samantha Rietman, Anouk Klompmaker, Laura Alting, Eva van Putten, Mariska van Leeuwen, Marije Wingelaar, Kelsey Treur, Suzanne van der Lelie, Marike van Orden, Gerben Donker, Tom Bijleveld, Jesse Lourenburg, Gerda Versteeg, Ineke van der Pol, Silène Eckhart, Richella Assendelft, Lily Schotvanger, Dorinde de Jong, Jacky van de Bos en Maryse Trooster.

Achterste rij van links naar rechts:

Laura Mes, Demi van der Meer, Monique van der Zalm, Julia Weytingh, Wendy de Haan, Sophie Geluk, Ingrid Treffers, Jan Broere, Leonieke Overdevest en Jeanne Lantingh.

Niet op de foto:

Jos Koolbergen, Patrick Aarts, Eva Schreuder, Kim Brom en Melissa Braam