Continurooster

Op onze school hebben wij een continurooster. Dat wil zeggen dat onze leerlingen op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag op school lunchen. Zij spelen onder toezicht van een ouder van de groep (en een toezichthoudend teamlid) buiten. Alle ouders draaien mee in het continurooster. U committeert zich hieraan wanneer u uw kind(eren) bij ons inschrijft. Wij vinden het fantastisch dat dit systeem al tientallen jaren op een succesvolle manier kan blijven draaien. De kinderen vinden het ook altijd erg leuk als hun ouder pleinwacht is.

U kunt zich elk jaar inschrijven op het moment dat u uitkomt voor de pleindienst van de groep van uw kind(eren). U bent ongeveer 2 à 3 keer aan de beurt per halfjaar.

Zie hier voor de regels bij het buitenspelen.